تصویر هدر بخش پست‌ها

City♡Ladybug☆catnoar☆

♤اینجا از همچی میتونی بزاری♧حتی رمان♡ اینجا کلی پست براتون از میراکلس میزاریم🐞

Sorry

Sorry

| 🍪Heliya🍪

Ae

متاسفم دیروز کاری نکردم.

چون کلی کلاس داشتم

و آنروز میخواهم حداقلش به ۴۰۰ یا ۵۰۰ برسم .دارم سعی میکنم تا آخر رفته به ۲۰۰۰ برسم.که بعدش هفته ی بعدش هم تمام

برسم به طلا یعنی تا آخر سال به الماس برسم.

ولی به لطفا حمایت های شما

من به حمایت نیاز دارم‌

جون من  کامنت بزار 

مثلا کسی که لایک میکنه

جون من کامنت بزار

تو که از این پست خوشت اومد ۱ دقیقه وقت بزار بنویس

 

 

من کمی از دسستون ناراحتم😪

 

میشه حمایت بشه

 

تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
5 ماه پیش
بچه ها من توی یکروز ۳۰۰xp بهم اضافه شد اگه روزی ۱۰ پست بزارم
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد