تصویر هدر بخش پست‌ها

City♡Ladybug☆catnoar☆

♤اینجا از همچی میتونی بزاری♧حتی رمان♡ اینجا کلی پست براتون از میراکلس میزاریم🐞

خون آشام روانی من 🧛‍♂️ part 2

خون آشام روانی من 🧛‍♂️ part 2

| 🦋 ƧΛПΛ 🦋

ادامههه

 

مرینت: به سمت جنگل حرکت کردیم خداییش من از جنگل خیلی میترسم ..

آلیا: آهان رسیدیم جنگل بریم ؟؟؟ 

مرینت: نه آلیا من از جنگل خیلی میترسم ...

راوی💓

یهو آلیا میزنه زیر خنده میگه آخه خنگ خدا کی هز جنگل ترسیده بیا بریم ...‌

مرینت: میگم خون آشام واقعی که وجود نداره دیگه؟؟؟؟

آلیا: با خنده : نه دیوانه اون فقط یک افسانه است بیا نترس من هستم بریم ..‌‌.

مرینت: رفتیم توی جنگل ولی من هیچ هس خوبی نداشتم آلیا داشت از درختان و گل های جنگل عکس می‌گرفت منم داشتم از ترس سکته میکردم...

که یهو آلیا داد زد ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آلیا : ماررررررد مارررررررررر مارررررررررررررررر 

مرینت: ک.....کو....کوش...‌‌‌ کج.......کجا........است (با ترس) .....

آلیا: توی گردنم ......

مرینت : وقتی که به گردنش نگاه کردم از خنده پخش زمین شدم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مرینت: آخه خنگ خدا اون که مار نیست اون فقط یک چوب خشک است که درخت بالا سرت افتاده توی گردنت🤣🤣🤣🤣...

آلیا: نخندددددددددددد😡😡😡

آدرین☆

داشتیم با نینو تلویزیون نگاه میکردیم که یهو صدای چیغ یک دختر اومد هر دوتامون آهسته آهسته رفتیم اون جا دیدیم که دوتا دختر جوون و خشک اون جا استند ....‌

 

 

 

تمام شد 

لایک و کامنت فراموش نشه 

👋❤️👋❤️👋❤️👋

عاااای عالی بود 😊
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
مرسیییی
تصویر پروفایل Faeghe Rostami سطح تجربه Faeghe Rostami
Faeghe Rostami
2 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
مرسییی❤️❤️
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد