تصویر هدر بخش پست‌ها

City♡Ladybug☆catnoar☆

♤اینجا از همچی میتونی بزاری♧حتی رمان♡ اینجا کلی پست براتون از میراکلس میزاریم🐞

به خاطر من

به خاطر من

| 🍪Heliya🍪

ادامه به خاطر من

بچه من می‌خواهم سطحم نقره بشه

میشه کامنت و لایک بزارید.

من هر روز ۱۰ پست میزارم

تصویر پروفایل sahar سطح تجربه sahar
sahar
6 ماه پیش
راستی اگه کمکی خواستی میتونی بیای تو وبلاگ دخترونه ی من توی گفتمانم
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
6 ماه پیش
ممنون حتما
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
6 ماه پیش
میتونی توی وب من نویسنده بشی و کامنت بزاری
تصویر پروفایل sahar سطح تجربه sahar
sahar
6 ماه پیش
درضمن خودت زدی وبلاگ میراکلس یا اسم وبلاگ ات رو عوض کن یا فقط در مورد میراکلس پست بزار
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
6 ماه پیش
ممنون حتما اگر دقت من توی قوانین نویسندگان گفتم گاهی اوقات از چیز های غیره به جز میراکلس پست بزارند
تصویر پروفایل sahar سطح تجربه sahar
sahar
6 ماه پیش
سنگ بزرگ نشونه ی نزدنه هروز یه پست بزار تا نه خودت خسته بشی و نه انگیزه ی خودت کم بشه و بجاش هر پستت رو با قدرت بزار
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
6 ماه پیش
💓💓
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد