تصویر هدر بخش پست‌ها

City♡Ladybug☆catnoar☆

♤اینجا از همچی میتونی بزاری♧حتی رمان♡ اینجا کلی پست براتون از میراکلس میزاریم🐞

خون آشام روانی من🧛‍♂️ part 1

خون آشام روانی من🧛‍♂️ part 1

| 🦋 ƧΛПΛ 🦋

سلام بپر ادامهههه❤️

 

آلیا: از خواب پا شدم امروز دانشگاه تعطیل بود امروز با مرینت میرم جنگل خیلی خوشحالم پس این مرینت خرس گنده کجا است؟؟؟ 

مرینت: توی خواب بودم که آلیا آمد با غر غر منو بیدارم کرد منم گفتم ....

مرینت: آخه چته پرتقال این موقع صبح امروز که دانشگاه تعطیله ...

آلیا: پا شوه خاک توی سرت لنگ ظهره مگه یادت رفته امروز قرار بریم جنگل ؟؟؟ 

مرینت: آره آره یادمه باشه تو برو منم میام ..‌

دانای کل💓

آلیا از اتاق میاد بیرون و میره آشپزخونه که چند دقیقه بعد مرینت هم میاد بعد صبحانه هر دو به طرف جنگل حرکت می‌کنند....

 

تمام شد 

امید وارم خوش تون آمده باشد 

لایک کامنت فراموش نشه 

👋❤️👋❤️👋❤️👋❤️

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد