تصویر هدر بخش پست‌ها

City♡Ladybug☆catnoar☆

♤اینجا از همچی میتونی بزاری♧حتی رمان♡ اینجا کلی پست براتون از میراکلس میزاریم🐞

مصاحبه

مصاحبه

| 🍪Heliya🍪

میخواهم مصاحبه بپذیرم یکبار مصاحبه کردم لایک خورد

اونی که همیشه لایک میکنی برو گفتمان

 

 

 

سوالات مصاحبه متفاوت است

اگر دوست دارید میتوانید اسم و سنتان را نگویید.

 

 

بای

تصویر پروفایل NiLoO سطح تجربه NiLoO
NiLoO
5 ماه پیش
میشه با من مصاحبه کنید
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
5 ماه پیش
بله حتما بیا گفتمان برات سوال ها رو میفرسم
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
5 ماه پیش
ع ا ل ی
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
5 ماه پیش
فکر نکنید دیونه هستم
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
5 ماه پیش
دارم کام میدم تا به ۱۷۰۰ برسم
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
5 ماه پیش
راستی یکبار مصاحبه کردم ها
تصویر پروفایل 🍪Heliya🍪 سطح تجربه 🍪Heliya🍪
🍪Heliya🍪
5 ماه پیش
آیا دوست دارید با خودم مصاحبه کنم اگر دوست دارید به لایک
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد