تصویر هدر بخش پست‌ها

City♡Ladybug☆catnoar☆

♤اینجا از همچی میتونی بزاری♧حتی رمان♡ اینجا کلی پست براتون از میراکلس میزاریم🐞

🍉چله🍉

🍉چله🍉

| 🍪Heliya🍪

🍭🍭🍭🍭🍉🍭🍭🍭🍭

خب برای . یلدا . تصمیم گرفت از لوازم تحری یلدا فن آرت حسابی بزارم اونم از فردا.

چون قشنگ آزادم.

و الان یک بازی براتون دارم

ایموجی متفاوت رو پیدا کن.

تو کامنت هاهم بگید پیدا کردید

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😚😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊☺️😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

 و چالش بعدی

بزار کیبورد این حرف رو ادمه بده

دیدم مادربزرگ سفره رو پهن کرده گفتم....

دیدم مادربزرگ سفره رو پهن کرده گفتم که من و از خانوادم و برادرم جدا کرد و نام آن را کم کند. 

وات..

این چیه 

من برم بیمارستان

و چالش آخر

خواننده ی ایرانی که خیلی دوست داری؟به همراه آهنگ مورد علاقت از اون؟

معین  زد

دیدی پائیزو

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد